dinsdag 28 april 2009

Ding 11 Ontdek Wiki's

Eerst maar weer eens gaan lezen en rondkijken. PBWiki.com, Wetpaint.com en Wikispaces.com zijn te gebruiken. Helaas lukte het mij niet om de wiki van Deventer te bekijken. Pagina kon niet weergegeven worden?! Op een ander moment nog maar eens proberen. Intussen ben ik wel heel nieuwsgierig naar Deventer geworden. Het gebruik van wiki's zou binnen ons cluster opgepakt kunnen worden. Ik zie zeker mogelijkheden voor het communiceren met jongeren, ik verwacht dat wiki's hier een rol in kunnen spelen. Ook voor dit ding geldt, moet me er nog meer in verdiepen, maar ik vond het wel leuk om dit onderdeel te bekijken. Wel verslavend, die 23 dingen, voor je het in de gaten hebt ben je weer een uur verder.

1 opmerking:

  1. De kunst is om iets in die Wiki's te zetten waar jongeren graag aan meewerken om het beter te maken. Deventer heeft o.a. een onderdeel voor het onderwijs waar alle leerlingen van een school een stukje op hebben gezet.

    BeantwoordenVerwijderen