maandag 27 april 2009

Speeltijd!

Ding 8. De titel is heel goed gekozen, je blijft spelen. Generatorblog werkte niet op onze pc.
Daarom ben ik doorgegaan naar Flickr toys. Hier kun je jezelf helemaal verliezen.....
eindeloos veel mogelijkheden. Helaas moet ik verder met de 23 dingen. Maar deze "dingen" komen zeker nog wel eens van pas.
Snippy bekeken. Het lijkt mij dat de pc er trager van wordt, en het kan ook via het knopje dat al op het toetsenbord zit: printscreen.
Picnik.com is ook erg leuk. Je blijft lachen als je ziet wat er allemaal mogelijk is.
Om te bewijzen dat ik iets geleerd heb:
Dolce en Gabbana luisteren met rode oortjes naar mijn verhalen over de 23 dingen

2 opmerkingen:

  1. hahahahahahaahhaahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhaahaha

    BeantwoordenVerwijderen