dinsdag 5 mei 2009

Ding 15, 5 mei 2009

Podcasts. In de auto luister ik vaak naar radio 2. 's middags wordt er in het programma Schiffers.fm een gast uitgenodigd. Ik "val" heel vaak midden in een interview. Aan het eind van het programma wordt er altijd verwezen naar de podcast van dit interview.Met dank aan 23 dingen weet ik nu hoe dat in zijn werk gaat en kan ik voortaan, mocht het een interessante gast zijn, de podcast beluisteren. Voor de bibliotheek zie ik mogelijkheden om van een lezing een podcast te maken. (Hoe zit dat auteursrechtelijk?)We nodigen met de kinderboekenweek schrijvers uit voor de basisscholen, het zou heel erg leuk zijn als je die bijeenkomsten nog eens kunt beluisteren. Zou het ook een handig middel zijn om sectoroverleggen te "volgen"? Kortom, hier moeten we nog eens met een groepje over brainstormen.

1 opmerking:

  1. Podcasts van lezingen: dat lijkt me handig, maar om nu een hele vergadering te beluisteren? Maar goed: je bent nu op de hoogte van het verschijnsel.

    BeantwoordenVerwijderen