dinsdag 19 mei 2009

Ding 20. Muziek online beluisteren

Eerst maar weer de verschillende artikelen gelezen en rondgesnuffeld. Mijn eerste gedachte was, daar doe ik vast niet zoveel mee. Als ik achter de pc zit is het voor mijn werk en dan vind ik muziek heel erg afleiden. 's avonds thuis toch maar gaan luisteren, enkele popartiesten ingevuld en via via werd ik steeds enthousiaster.
Kortom, tijdens mijn dagelijkse wandelrondje, vertelde ik over dit ding.
Mijn vriendin zei: ik leer zelfs dingen door die cursus van jou! Grappig!
Op naar ding 21. O ja, ik test vaak even de dingen uit bij mijn dochter: ken jij Last.fm? O ja hoor, dat gebruiken mijn vrienden altijd!
Mogelijkheden voor de bibliotheek: tips voor klanten, attenderen op deze mogelijkheden, volgens mij kent nog lang niet iedereen Last.fm

1 opmerking:

  1. Handig om even bij de kinderen te checken wat ze gebruiken en heel goed om reclame te maken voor onze cursus.

    BeantwoordenVerwijderen