maandag 18 mei 2009

Ding 19, Sociale Netwerken

Sociale netwerken en wat er in te doen is:
Rondgekeken en gelezen, ik voel niet de behoefte om mij aan te melden bij bv Hyves oid. Wel heb ik mij aangemeld bij Dizzie.nl, natuurlijk omdat dat het onderwerp is waar wij hier mee bezig zijn. Ook hiervoor geldt: tijd! Wanneer slapen ,lezen, koken etc al die mensen die zich hiermee bezig houden?
Verschillende collega's vroegen zich af of ze hier toch echt te oud voor waren, daar sluit ik mij bij aan. Mijn dochter "zit vaak op Hyves" maar ja die leest dan ook bijna geen boeken. Tja een dag heet nu eenmaal maar 24 uur.
Wel schijnen we tegenwoordig sneller te bewegen, sneller te praten etc. Misschien dat dat helpt om zo tijd vrij te maken?
Toepassingen voor de bibliotheek?

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Roosje,

    Dit is grappig? Ik had je een reactie gestuurd, maar ik had een lettertje vergeten, dus wilde ik het bericht verbeteren. Had ik het hele bericht verwijderd??
    Goed ik wilde even zeggen dat ik de illussie dat ik je nog in zal halen een illussie blijft. Zal nu snel verder met ding 13!
    Het meeste van 23 dingen blijf ik interessant vinden, dus maar even doorzetten!

    groet Sytske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijdgebrek: wat is dat herkenbaar. Je moet elke keer weer kiezen wat je gaat doen. Bij jongeren valt de keuze eerder op de computer dan bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen