zondag 17 mei 2009

Ding 16, Ontdek wat youtube te bieden heeft.



Ontdek wat You Tube je te bieden heeft: wie dat nu nog niet weet is niet meer van deze tijd! Van spuitende colaflessen met mentos to Esmee Denters (een nichtje van een vriendin van mij) van alles kom je tegen. Natuurlijk had ik allang de filmpjes over de bibliotheek van Leeuwarden een keertje bekeken. Nu even gezocht op library of Ottawa. Twee jaar geleden hadden we een rondleiding in de Parlementsbibliotheek. Helaas mochten we geen foto's maken en al helemaal niet filmen. De kaarten waren uitverkocht, dus geen afbeelding van deze indrukwekkende bibliotheek in ons vakantiealbum! Gelukkig zijn er altijd mensen die zich niet storen aan het verbod om te filmen, vandaar dit filmpje op mijn blog.(Onze dochter heeft daar de halve middag rondgelopen met een afzakkende broek, omdat zij haar riem met gesp in moest leveren bij de beveiliging)
Gisteravond wilde ik zelf een filmpje van onze jonge konijnen op You Tube zetten, dat duurde zolang dat ik mijn pogingen maar even heb opgegeven. Wie weet komt dat nog.

1 opmerking:

  1. Inderdaad een indrukwekkende bibliotheek. Jammer voor ons dat we de jonge konijntjes niet te zien krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen