donderdag 22 maart 2012

Ding 27 Privacy en veiligheid

Nadat ik de opdracht heb doorgelezen, ben ik naar de site van Flickr gegaan. Helaas :" Flickr has the hiccups", en dat stopte ook maar niet, dus geen foto in mijn blog. (misschien een andere keer?) Van de 23 dingen ken ik deze site en zo nu en dan maak ik hier gebruik van. Het is goed om bewust te zijn van copyright. Ik ben niet werkzaam als informatie medewerker, heb dus ook geen rechtstreeks contact met klanten. Als onderwijs consulente vind ik het wel belangrijk dat leerlingen bewust gemaakt worden van het feit dat ze niet zomaar (voor opdrachten en werkstukken) kunnen knippen en plakken van internet. Dat geldt uiteraard ook voor mijzelf. Ik probeer zoveel mogelijk mijn bronnen te vermelden.

1 opmerking:

  1. Dan zal het je wellicht verheugen dat we het pakket van KoppieCopy gaan aanbieden!

    http://www.koppiecopy.net

    BeantwoordenVerwijderen