woensdag 14 maart 2012

Verdiepdingen

Woensdag 14 maart 2012.

23 dingen: wat heb ik ermee gedaan, nadat we de cursus hebben afgerond? Samen met Yke delen we verschillende Google Documenten. Een overzicht van alle door de SBMF aan scholen aan te bieden projecten etc. Erg handig, als er een reservering van een school binnenkomt, kunnen we alletwee kijken of het project beschikbaar is op het gevraagde moment en we kunnen er alletwee op hetzelfde moment wijzingen in aan brengen. Daarnaast heb ik mij aangemeld bij verschillende groepen. (community's voor basisonderwijs etc)Verder neem ik deel aan de Wiki Friesbibliotheeknetwerk. Ook superhandig en informerend! Door de cursus 23 dingen ben ik goed op de hoogte van veel verschillende ontwikkelingen. (3 jaar geleden was twitter nog redelijk onbekend bv)

1 opmerking:

  1. Aan de 23 dingen heb je praktische dingen overgehouden en je hebt manieren gevonden om informatie naar je toe te halen. Een mooi resutaat. Ik ga ervan uit dat je aan de Verdiepdingen ook het een en ander overhoudt om mee verder te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen